Marketing

Marketing offline dla sklepów internetowych? Tak!

• Bookmarks: 12


Kto powiedział, że sklepy internetowe muszą promować się jedynie w sieci? Nic bardziej mylnego! Wystarczy odrobina kreatywności, aby przekonać się o tym, że w realnym świecie również można z powodzeniem zwiększać zasięgi dotychczas wzmacniane w internecie. Sprawdź, jak pozyskiwać klientów, którzy rzadko logują się do sieci.

Wybór ambasadorów sklepu

„Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – głosi słynne przysłowie. I rzeczywiście, zasada ta znajduje odzwierciedlenie przede wszystkim w marketingu. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby z rozmysłem dobierać partnerów, którzy będą pełnili funkcje „twarzy” naszej marki. Czym się kierować? Przede wszystkim upewnij się, że celebryta lub influencer, którego chcesz zaangażować, jest rzeczywiście związany z branżą, w której się poruszasz. Poza tym zwróć uwagę na to, czy jest to osoba lubiana przez potencjalnych odbiorców Twojej marki. Jeśli tak – postaw na kreatywność. Tradycyjne plakaty z postacią ambasadora to już za mało, aby skutecznie przyciągnąć uwagę nowych odbiorców.

A może impreza tematyczna?

Co powiesz na party w stylu lat 80.? Albo na futurystyczny bankiet, podczas którego nie zabraknie kosmicznych drinków i muzyki pełnej elektronicznych brzmień? W marketingu offline dozwolonych jest naprawdę wiele kroków! Jeśli zależy Ci, aby jak najskuteczniej pozyskać nowe grono klientów Twojego sklepu online, nie możesz pozostawać aktywny wyłącznie w sieci. Zorganizuj dla fanów spotkanie na żywo i zaprezentuj im swoją wizję nadchodzącej kolekcji oferowanych produktów.

Współpraca lokalna? Efekt globalny!

A gdyby tak, w ramach promocji marki działającej na co dzień online, zaproponować współpracę lokalnym przedsiębiorstwom? Doskonale znane mieszkańcom danego miast piekarnie, restauracje czy kina studyjne to ważni partnerzy w kreowaniu strategii marketingowej. Wykorzystaj to i tym razem zacznij od pozornie małych kroków. Niebawem zobaczysz, że stali bywalcy miejsc, w których zacząłeś reklamować swój biznes, odwiedzą Cię w sieci. Przy odrobinie szczęścia przyprowadzą też ze sobą kolejnych zainteresowanych i tak grono Twoich klientów wzrośnie niepostrzeżenie!

comments icon0 comments
0 notes
41 views
bookmark icon

Write a comment...

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *