Tworzenie kursów online to dochodowy biznes. Masz wiedzę, którą chcesz się podzielić? Planujesz zarabiać na tym, co wiesz, ale nie wiesz jak sprzedać kurs online? Sprawdź, gdzie najlepiej sprzedać swój pierwszy kurs. Mamy dla Ciebie szybki przegląd popularnych platform e-learningowych dedykowanych sprzedaży kursów online. Czytaj dalej – poznaj plusy i minusy najpopularniejszych platform!
Gdzie umieścić kurs online? Platformy e-learningowe
Kursy online możesz sprzedawać na dwa sposoby – jednym z nich jest sprzedaż na własnej platformie, drugim na gotowych platformach e-learningowych. Dziś bierzemy pod lupę 3 z nich: Udemy, Kuvi i Eduneo.
Sprzedaż kursu online Udemy
Udemy, jak każda platforma, ma swoje zalety i wady. Dużym plusem jest prostota użytkowania. Nie musisz być ekspertem w tworzeniu stron www, nie musisz nawet tworzyć strony sprzedażowej. Panel tworzenia kursu na Udemy jest prosty i intuicyjny możesz nagrać i opublikować kurs w parę godzin bez większej wiedzy technicznej. Co ważne dla początkujących, serwis jest popularny wśród osób poszukujących wiedzy w internecie. Minusy? Wysoka prowizja od sprzedaży.
Sprzedaż kursu na Kuvi
Kuvi oferuje korzystniejsze stawki dla twórców. Jeżeli decydujesz się na sprzedaż kursu online tylko na Kuvi, otrzymujesz 90-100% zysków ze sprzedaży. Jeśli umieszczasz swój kurs też na innych platformach e-learningowych, Kuvi oferuje Ci 75% zysków ze sprzedaży.
Sprzedaż kursu na Eduneo
Platforma Eduneo oferuje twórcom wysoką jakość i adekwatne ceny, zdecydowanie bardziej korzystne niż w przypadku platformy Udemy. Jeżeli zależy Ci na lepszej prowizji, koniecznie sprawdź, co Eduneo ma Ci do zaoferowania.
Jeśli chciałbyś samodzielnie stworzyć kurs online, zdobądź wiedzę u Magdaleny Pawłowskiej – eksperta kursów online – na magdalenap.com.
Fot. Shutterstock