Firma

Rodzaje długopisów – co wybrać?

• Zakładki: 28


Większość z nas po raz pierwszy trzyma w swojej dłoni długopis, kiedy ma kilka lat. Potem uczymy się pisać, robimy notatki, podpisujemy dokument. Długopisy towarzyszą nam niemal każdego dnia życia. Warto jednak wiedzieć, że długopis długopisowi nierówny.

Jednorazówki

Obecnie wśród artykułów piśmienniczych prym wiodą długopisy jednorazowego użytku. Są to tanie, zazwyczaj plastikowe modele, w których nie można wymienić wkładu. Zdarzają się także takie, w których wkład jest wymienny, ale jego wymiana jest nieopłacalna, ponieważ nowy wkład jest zaledwie o kilka groszy tańszy niż nowy długopis. Takie długopisy są najczęściej używane do moment, aż przestaną pisać i wyrzucane na śmietnik.

Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe to kolejna grupa artykułów piśmienniczych, z których najczęściej korzystamy. Wiele firm dodaje je do swoich produktów w formie gratisu. Polacy bardzo chętnie korzystają z tego rodzaju długopisów przede wszystkim ze względu na oszczędność. Ponadto długopisy wykorzystywane do reklamowania firm są zazwyczaj lepszej jakości niż popularne jednorazówki.

Długopisy markowe

Trzecią grupą długopisów dostępnych w sprzedaży są produkty znanych firm produkujących artykuły piśmiennicze. Są one lepszej jakości niż wcześniej opisywane produkty. Posiadają wymienne wkłady, dzięki czemu mogą służyć swojemu posiadaczowi przez wiele lat. W tę grupę doskonale wpasowuje się długopis Parker. Długopisy tej marki nie należą do tanich, ale można z nich korzystać bardzo długo. Dostępne produkty Marki Parker są wykonane z trwałych materiałów i posiadają bardzo szeroką gamę wzorniczą. Niektóre z nich produkowane są przez wiele lat w niezmienionej formie, a inne stanowią serie limitowane bardzo cenione przez kolekcjonerów.

Długopis to jeden z najczęściej używanych artykułów biurowych. Do wyboru mamy modele jednorazowe, darmowe długopisy reklamowe lub wyprodukowane przez specjalizujące się w tym firmy.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą SmartKleks.pl

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
200 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *