Firma

CRM dla deweloperów – jak wybrać odpowiednie oprogramowanie dla swojej firmy?

• Zakładki: 156


CRM to oprogramowanie, które wspiera zarządzanie relacjami z klientem. W wielu przypadkach takie systemy pozwalają jedynie na dodawanie notatek i planowanie w kalendarzu poszczególnych działań, takich jak np. kontakt telefoniczny z klientem. Branża nieruchomości wymaga jednak znacznie bardziej zaawansowanego oprogramowania, którego funkcjonalności dostosowane są do jej specyfiki. Jak wybrać najlepszy CRM dla deweloperów, by był on kompleksowym narzędziem, wspierającym wszystkie procesy biznesowe w firmie?

CRM dla deweloperów – oprogramowanie dla branży nieruchomości

Rozwój firmy deweloperskiej, przynoszący wzrost zysków, jest ściśle związany z efektywnością wielu obszarów działalności. Kluczowe znaczenie mają tu działania marketingowe, które powinny być realizowane w sposób wielokanałowy oraz współgrać z działaniami PR, by skutecznie budować wizerunek firmy i docierać do potencjalnych klientów. Generowanie wartościowych leadów znacząco ułatwia pracę handlowcom, umożliwiając im szybsze i bardziej trafne dotarcie z ofertami do klientów, co z kolei pozwala wyprzedzać konkurencję. Sprawna obsługa sprzedażowa to kolejny element, który przyczynia się do podpisywania umów deweloperskich, inicjując szereg procesów biznesowych. 

Nie mniej ważna jest posprzedażowa obsługa klienta, obejmująca między innymi rozliczenia płatności, odbiór nieruchomości oraz obsługę zgłoszeń serwisowych. To właśnie ona buduje pozytywne doświadczenia klienta, które są kluczowe dla utrzymania dobrej opinii o firmie deweloperskiej i jej dalszego rozwoju na rynku nieruchomości.

Zaawansowany CRM dla deweloperów voxDeveloper oferuje funkcjonalności, które wspierają wszystkie obszary w firmie:

  • wsparcie marketingu – integracja ze stroną internetową, portalami sprzedażowymi, Facebookiem, CallPage czy Livechatem, integracja z systemami do marketing automation, generowanie raportów dotyczących leadów, klientów oraz działań sprzedażowych;
  • wsparcie sprzedaży – szybki dostęp do wartościowych leadów, klientów, historii obsługi, powiadomienia o zapytaniach od klientów, generowanie ofert w PDF, obsługa szablonów ofertowych, generowanie dokumentów niezbędnych do finalizowania transakcji;
  • wsparcie obsługi posprzedażowej – moduły do odbioru nieruchomości, umowy na zmiany lokatorskie, zgłoszenia serwisowe;
  • wsparcie księgowości – moduły rozliczeń zintegrowane z programami księgowymi, import wpłat na rachunki powiernicze, naliczanie odsetek, integracja z DFG, oznaczanie środków zwolnionych z rachunków powierniczych;
  • funkcjonalności dla klientów – aplikacja mobilna i strefa klienta umożliwiająca podgląd umów, terminów rozliczeń, informacji o zaksięgowanych wpłatach, dedykowany formularz do zgłoszeń serwisowych, podgląd statusu zgłoszeń serwisowych;

To tylko część z dostępnych funkcjonalności, jakie oferuje CRM dla deweloperów voxDeveloper. Zaletą tego oprogramowania jest nie tylko odpowiedź na branżowe potrzeby, ale także intuicyjna obsługa, brak konieczności pobierania oprogramowania na dysk (CRM dostępny poprzez przeglądarkę) oraz aplikacja mobilna dostępna zarówno dla pracowników firmy deweloperskiej jak i klientów. 

VoxCRM to również automatyzacja procesów biznesowych, redukcja czasu i błędów czy dostęp do szczegółowych raportów, które umożliwiają dokonywanie precyzyjnych analiz. Implementacja tego systemu w firmie deweloperskiej przekłada się na efektywną pracę specjalistów i zadowolenie klientów, co pozwala na rozwój w tak konkurencyjnej branży, jaką jest rynek nieruchomości.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
108 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *